Veelgestelde vragen




Zit je vraag hier niet tussen, of heb je een opmerking of klacht? Mail ons op info@bostheaterommen.nl.

JE BEZOEK AAN BOSTHEATER OMMEN

Kan je pinnen in het Bostheater?

Ja, je kan Bostheater-munten pinnen in het Bostheater. Ook bij de entree kan je met pin betalen.

Zijn er vaste zitplaatsen?

Er zijn geen vaste zit- of staanplaatsen in het Bostheater. Onze maximum capaciteit is wel zodanig dat iedereen een zitplaats heeft.

Zijn er huisregels?

Ja, deze kan je hier vinden.

Waar kan ik het Bostheater vinden?

Kijk op onze ‘Route‘ pagina voor een uitgebreide uitleg.

Gebruik voor navigatie: Besthemerberg 1, 7731 PB, Ommen. Vanaf daar wordt je verder geholpen door onze vrijwilligers die je begeleiden naar je parkeerplek.

Kan ik overnachten nabij het Bostheater?

Ja, dat kan! Meer informatie kan je hier vinden.

Is het Bostheater Ommen toegankelijk voor bezoekers met een beperking?

De toegangswegen:

Het Bostheater ligt, zoals de naam al zegt, midden in het bos. De toegangswegen zijn goed toegankelijk, breed en semi-verhard, maar lopen wel bergop naar het theater toe.

Parkeren:

Overleg met de verkeersregelaars van het Bostheater die op de Besthemerberg aanwezig zijn, waar je het beste kan parkeren.

In het theater zelf:

In het theater zelf zijn aan de bovenring plaatsen vrij voor rolstoelgebruikers en ook voor mensen die slecht ter been zijn. Wanneer je liever beneden in het theater zit kan je dit ook aangeven aan de vrijwilligers ter plekke. Zij wijzen je dan een alternatieve route naar beneden. Het is niet mogelijk om halverwege het theater plaats te nemen (omdat het een natuurlijk tribune betreft).

Toiletten:

Wij mogen geen vaste bebouwing plaatsen in het Bostheater en hebben wij (op dit moment) geen eigen invalide toilet. Wel is het invalide toilet van de camping beschikbaar tijdens de voorstellingen voor onze gasten die hier gebruik van willen maken. Dit toilet is op zo’n 300/400 meter van het Bostheater.

Extra informatie betreffende betaalde voorstellingen:

Bij betaalde voorstellingen is het (vaak) niet mogelijk om mensen met een beperking dichtbij de ingang af te zetten. Maar uiteraard helpen we graag!

Wij helpen graag door je dichtbij de ingang te brengen (met ons golfkarretje). Geef duidelijk aan dat je slecht ter been bent, dan halen we je op. Dit kunnen wij niet (altijd) zien.

Wat betreft mensen in een rolstoel zal er gekeken worden naar de beste oplossing. Uiteraard wordt je zo dichtbij als mogelijk afgezet bij de ingang, echter mag de auto er niet geparkeerd blijven in verband met de veiligheid. Het zal dus gaan om een kiss & ride, maar dat gaat goed komen.

TICKETINFORMATIE

Zit je vraag hier niet tussen, of heb je een opmerking of klacht? Mail ons op tickets@bostheaterommen.nl.

Waar kan ik tickets kopen?

Via onze website wordt je automatisch doorverwezen naar onze ticketprovider. Onze officiële ticketprovider is Eventbrite.

Kan mijn ticket vanaf mijn telefoon gescand worden?

Ja, het is mogelijk om je e-ticket vanaf je telefoon te laten scannen. Dit heeft verschillende voordelen. Zo heb je je tickets altijd bij je en bespaar je inkt en papier, en daarmee het milieu!

Er is twee keer een bedrag afgeschreven maar ik heb maar één keer tickets ontvangen. Hoe zit dat en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Twee keer per week checkt Eventbrite alle bestellingen op dubbel afgeschreven bedragen. Mocht het zo zijn dat er onterecht een dubbele afschrijving heeft plaatsgevonden dan wordt dit automatisch teruggestort op uw rekening. Dit kan enkele werkdagen duren, afhankelijk van uw bank.

Waar kan ik mijn tickets vinden?

De tickets worden verstuurd naar het e-mailadres waarmee je de tickets hebt gekocht. Kun je ze niet terug vinden in je inbox? Kijk dan eerst even in je SPAM(box) en zoek eventueel op ‘Eventbrite’ of ‘Bostheater’.

Via de Eventbrite app je tickets gehaald? Je vindt je kaarten terug in je account/profiel.

Kun je ze nog steeds niet vinden? Zie dan hieronder.

Er is wel geld afgeschreven maar ik heb geen tickets ontvangen. Hoe ontvang ik alsnog mijn tickets en wat moet ik nu doen?

Grote kans dat er tijdens het invullen van uw gegevens een tik fout heeft plaatsgevonden en dat de u daarom de tickets niet hebt ontvangen. U kunt via deze link contact opnemen met de support afdeling van Eventbrite: www.eventbrite.nl/support/contact-us

Klik op ‘een evenement bezoeken’ -> ‘Tickets en ontvangstbewijzen’ -> ‘Tickets of ontvangstbewijs/orderbevestiging’ om contact op te nemen met Eventbrite Support.

Is het urgent? Dan kan je ook contact opnemen met Bostheater Ommen via: tickets@bostheaterommen.nl

Op dagen dat de verkoop net is begonnen proberen we zo snel mogelijk te antwoorden, net als op dagen dat er een show is. Voor alle andere dagen geldt dat we proberen binnen 10 werkdagen te antwoorden.

Met wie moet ik contact opnemen als ik mijn tickets kwijt ben?

U kunt via deze link contact opnemen met de support afdeling van Eventbrite: https://www.eventbrite.nl/support/contact-us

Klik op ‘een evenement bezoeken’ -> ‘Tickets en ontvangstbewijzen’ -> ‘Tickets of ontvangstbewijs/orderbevestiging’ om contact op te nemen met Eventbrite Support.

Kom je er pas achter dat je jouw ticket niet kan vinden op de dag van de show zelf? Neem dan (ook) contact op met het Bostheater zelf via: tickets@bostheaterommen.nl

Let op: Neem in alle andere gevallen eerst contact op met Eventbrite.

Met wie moet ik contact opnemen over dubbele afschrijving en wanneer?

Contact opnemen is niet nodig. Twee keer per week checkt Eventbrite alle bestellingen op dubbel afgeschreven bedragen. Mocht het zo zijn dat er onterecht een dubbele afschrijving heeft plaatsgevonden dan wordt dit automatisch teruggestort op uw rekening. Dit kan enkele werkdagen duren, afhankelijk van uw bank.

Mocht u 5 werkdagen na bestelling nog geen geld terug hebben ontvangen kunt u het best contact opnemen met Bostheater Ommen: tickets@bostheaterommen.nl

Help! Ik heb een andere vraag, waar kan ik terecht?

Stuur je vraag naar tickets@bostheaterommen.nl en hou er rekening mee dat het even kan duren voordat je antwoord krijgt.

Op dagen dat de verkoop net is begonnen proberen we zo snel mogelijk te antwoorden, net als op dagen dat er een show is. Voor alle andere dagen geldt dat we proberen binnen 10 werkdagen te antwoorden.

Waarom zijn tickets op andere websites soms duurder dan bij jullie zelf? Of daar nog wel beschikbaar en bij jullie uitverkocht?

Er zijn helaas websites actief die tickets doorverkopen voor een hogere prijs. Het gaat om tientallen niet-officiële voorverkoopadressen die kaarten opkopen, om ze vervolgens voor een hogere prijs door te verkopen. Deze tickets zijn niet alleen duurder, maar het komt ook voor dat deze tickets uiteindelijk helemaal niet geldig zijn. Wij adviseren je daarom om tickets alleen via www.bostheaterommen.nl te kopen. Van daaruit word je altijd doorverwezen naar het officiële verkoopkanaal. Kies dus nooit voor de eerste aanbieder die je via Google vindt, maar ga altijd naar de website van de artiest, organisator of zaal waar het evenement plaatsvindt. Meer informatie over secondary ticketing vind je op de website weetwaarjekoopt.nl.

Top