Veelgestelde vragen

ALGEMEEN

Zit je vraag hier niet tussen, of heb je een opmerking of klacht? Mail ons op tickets@bostheaterommen.nl.

We gaan er (voorlopig) vanuit dat onze shows in 2022 doorgang kunnen vinden. Mochten er alsnog maatregelen volgen vanuit de overheid dan nemen we per e-mail contact op met betreffende kaartkopers.

Eerder gekochte kaarten blijven geldig. Het is niet meer mogelijk om restitutie te vragen voor gekochte tickets van verplaatste voorstellingen in 2020 en 2021.

Ja, je kan Bostheater-munten pinnen in het Bostheater. Ook bij de entree kan je met pin betalen.

Er zijn geen vaste zit- of staanplaatsen in het Bostheater. Onze maximum capaciteit is wel zodanig dat iedereen een zitplaats heeft.

Ja, deze kan je hier vinden.

Kijk op onze ‘Route‘ pagina voor een uitgebreide uitleg.

Gebruik voor navigatie: Besthemerberg 1, 7731 PB, Ommen. Vanaf daar wordt je verder geholpen door onze vrijwilligers die je begeleiden naar je parkeerplek.

Ja, dat kan! Meer informatie kan je hier vinden.

Het is niet toegestaan om zelf consumpties mee te nemen.

Stichting Bostheater Ommen werkt vrijwel zonder subsidies en volledig met vrijwilligers. Daarom zijn inkomsten uit horecaverkoop voor ons van zeer groot belang. Voor een gezellig middagje/avondje Bostheater ben je daarom van harte welkom bij onze bar! Munten zijn te koop in het theater en het gehele seizoen geldig.

Helaas, honden zijn niet toegestaan bij betaalde voorstellingen. U kunt dan dus niet naar binnen, laat uw huisdieren dus bij betaalde voorstellingen thuis.

Bij gratis voorstellingen zijn ze wel toegestaan, maar bij overlast wordt u weggestuurd. De vrijwilligers bepalen of er sprake is van verstoring van de voorstelling.

De toegangswegen:

Het Bostheater ligt, zoals de naam al zegt, midden in het bos. De toegangswegen zijn goed toegankelijk, breed en semi-verhard, maar lopen wel bergop naar het theater toe.

Toegang/Parkeren voor mensen met een beperking:

Voor bezoekers met een beperking of slecht ter been zijn, is het mogelijk een beroep te doen op ons golfkarvervoer. We hebben een beperkte capaciteit, dus liefst vooraf aangeven.
Meld je vooraf aan of bij de verkeersregelaars bij de ingang van camping Ommerland. Je kunt dan elders parkeren. Na de voorstelling wordt je teruggebracht.

In het theater zelf:

In het theater zelf zijn aan de bovenring plaatsen vrij voor rolstoelgebruikers en ook voor mensen die slecht ter been zijn. Het is niet mogelijk om halverwege het theater plaats te nemen omdat het een natuurlijke tribune betreft.

Toiletten:

Wij mogen in het Bostheater geen vaste bebouwing plaatsen en hebben, op dit moment, geen eigen toilet voor mensen met een beperking. Wel is het toilet voor mensen met een beperking van de camping beschikbaar tijdens de voorstellingen. Dit toilet is op zo’n 300/400 meter van het Bostheater.

Extra informatie betreffende betaalde voorstellingen:

Bij betaalde voorstellingen is het (vaak) niet mogelijk om mensen met een beperking dichtbij de ingang af te zetten. Maar uiteraard helpen we graag!

Wij helpen graag door je dichtbij de ingang te brengen met ons golfkarretje. Geef duidelijk aan dat je slecht ter been bent, dan halen we je op. Dit kunnen wij niet (altijd) zien.

Voor wat betreft rolstoelgebruikers, zal er gekeken worden naar de beste oplossing. Uiteraard wordt je zo dichtbij als mogelijk afgezet bij de ingang, echter mag de auto er niet geparkeerd blijven in verband met de veiligheid. Het zal dus gaan om een kiss & ride, maar dat gaat goed komen.

Restitutie is zo’n geval helaas niet mogelijk. In het verleden is afgelasting ons slechts zeer sporadisch overkomen. Echter het blijft een openluchttheater en in Nederland levert dat soms wat ongemak op. Ons advies: check altijd de actuele weersvoorspelling en pas de kleding daar op aan.

Ja, die kan je hier vinden.

Je kan via deze link zelf je tickets nog een keer versturen: https://resend.ticketing.cm.com/nl

Let op: Neem in alle andere gevallen eerst contact op met CM.com.

De veelgestelde vragen vind je hier: https://support.ticketing.cm.com/

Je kan ook je vraag stellen via Whatsapp of een e-mail sturen naar support@cmtickets.com

TICKETINFORMATIE

Zit je vraag hier niet tussen, of heb je een opmerking of klacht? Mail ons op tickets@bostheaterommen.nl.

Via onze website wordt je automatisch doorverwezen naar onze ticketprovider. Onze officiële ticketprovider is CM.com.

Ja, het is mogelijk om je e-ticket vanaf je telefoon te laten scannen. Dit heeft verschillende voordelen. Zo heb je je tickets altijd bij je en bespaar je inkt en papier, en daarmee het milieu!

De tickets worden verstuurd naar het e-mailadres waarmee je de tickets hebt gekocht. Kun je ze niet terug vinden in je inbox? Kijk dan eerst even in je SPAM(box) en zoek eventueel op ‘CM.com’ of ‘Bostheater’.

Kun je ze nog steeds niet vinden? Zie dan hieronder.

Met wie moet ik contact opnemen als ik mijn tickets kwijt ben?

Je kan via deze link zelf je tickets nog een keer versturen: https://resend.ticketing.cm.com/nl

Let op: Neem in alle (andere) gevallen eerst contact op met CM.com. Zij kunnen je vraag sneller en vaak beter beantwoorden dan wij.

Hoe kom ik in contact met CM.com?

De veelgestelde vragen vind je hier: https://support.ticketing.cm.com/

Je kan ook je vraag stellen via Whatsapp of een e-mail sturen naar support@cmtickets.com

Let op: voor alle vragen kan je terecht bij CM.com. Zij antwoorden ook veel sneller dan wij dat kunnen.

Het enige waar zij geen antwoord op kunnen geven, is de vraag of je recht hebt op restitutie. Heb je een vraag die daaraan gerelateerd is? Stuur dan je vraag naar tickets@bostheaterommen.nl en hou er rekening mee dat het even kan duren voordat je antwoord krijgt.

Op dagen dat de verkoop net is begonnen proberen we zo snel mogelijk te antwoorden, net als op dagen dat er een show is. Voor alle andere dagen geldt dat we proberen binnen 10 werkdagen te antwoorden.

Er zijn helaas websites actief die tickets doorverkopen voor een hogere prijs. Het gaat om tientallen niet-officiële voorverkoopadressen die kaarten opkopen, om ze vervolgens voor een hogere prijs door te verkopen. Deze tickets zijn niet alleen duurder, maar het komt ook voor dat deze tickets uiteindelijk helemaal niet geldig zijn. Wij adviseren je daarom om tickets alleen via www.bostheaterommen.nl te kopen. Van daaruit word je altijd doorverwezen naar het officiële verkoopkanaal. Kies dus nooit voor de eerste aanbieder die je via Google vindt, maar ga altijd naar de website van de artiest, organisator of zaal waar het evenement plaatsvindt. Meer informatie over secondary ticketing vind je op de website weetwaarjekoopt.nl.

Ja, die kan je hier vinden.

Zit je vraag hier niet tussen, of heb je een opmerking of klacht? Mail ons op info@bostheaterommen.nl.

footer-bg