Ticketinformatie

Wij begrijpen dat onzekerheid over je tickets erg vervelend kan zijn. Daarom proberen we hier de meest gestelde vragen te beantwoorden, wel zo fijn! Mocht je vraag er alsnog niet tussen staan dan staan we natuurlijk voor je klaar en kan je je vraag per e-mail stellen.

Er is twee keer een bedrag afgeschreven maar ik heb maar één keer tickets ontvangen. Hoe zit dat en wanneer krijg ik mijn geld terug?

Twee keer per week checkt Eventbrite alle bestellingen op dubbel afgeschreven bedragen. Mocht het zo zijn dat er onterecht een dubbele afschrijving heeft plaatsgevonden dan wordt dit automatisch teruggestort op uw rekening. Dit kan enkele werkdagen duren, afhankelijk van uw bank.

Er is wel geld afgeschreven maar ik heb geen tickets ontvangen. Hoe ontvang ik alsnog mijn tickets en wat moet ik nu doen?

Grote kans dat er tijdens het invullen van uw gegevens een tik fout heeft plaatsgevonden en dat de u daarom de tickets niet hebt ontvangen. U kunt via deze link contact opnemen met de support afdeling van Eventbrite: www.eventbrite.nl/support/contact-us

Klik op ‘een evenement bezoeken’ -> ‘Tickets en ontvangstbewijzen’ -> ‘Tickets of ontvangstbewijs/orderbevestiging’ om contact op te nemen met Eventbrite Support.

Is het urgent? Dan kan je ook contact opnemen met Bostheater Ommen via: tickets@bostheaterommen.nl

Op dagen dat de verkoop net is begonnen proberen we zo snel mogelijk te antwoorden, net als op dagen dat er een show is. Voor alle andere dagen geldt dat we proberen binnen 10 werkdagen te antwoorden.

Met wie moet ik contact opnemen als ik mijn tickets kwijt ben?

U kunt via deze link contact opnemen met de support afdeling van Eventbrite: https://www.eventbrite.nl/support/contact-us

Klik op ‘een evenement bezoeken’ -> ‘Tickets en ontvangstbewijzen’ -> ‘Tickets of ontvangstbewijs/orderbevestiging’ om contact op te nemen met Eventbrite Support.

Kom je er pas achter dat je jouw ticket niet kan vinden op de dag van de show zelf? Neem dan (ook) contact op met het Bostheater zelf via: tickets@bostheaterommen.nl Let op: Neem in alle andere gevallen eerst contact op met Eventbrite.

Met wie moet ik contact opnemen over dubbele afschrijving en wanneer?

Contact opnemen is niet nodig. Twee keer per week checkt Eventbrite alle bestellingen op dubbel afgeschreven bedragen. Mocht het zo zijn dat er onterecht een dubbele afschrijving heeft plaatsgevonden dan wordt dit automatisch teruggestort op uw rekening. Dit kan enkele werkdagen duren, afhankelijk van uw bank.

Mocht u 5 werkdagen na bestelling nog geen geld terug hebben ontvangen kunt u het best contact opnemen met Bostheater Ommen: tickets@bostheaterommen.nl

Help! Ik heb een andere vraag, waar kan ik terecht?

Stuur je vraag naar tickets@bostheaterommen.nl en hou er rekening mee dat het even kan duren voordat je antwoord krijgt.

Op dagen dat de verkoop net is begonnen proberen we zo snel mogelijk te antwoorden, net als op dagen dat er een show is. Voor alle andere dagen geldt dat we proberen binnen 10 werkdagen te antwoorden.

footer-bg