Veelgestelde vragen (coronavirus)




Heb je een andere vraag? Kijk dan hier.

Ik wil graag mijn kaartje behouden, wat moet ik doen?

Jouw ticket(s) voor het verplaatste concert blijft geldig voor de nieuwe datum. Hiervoor hoef je niets te doen: je komt gewoon binnen met de barcode die staat op je ticket uit 2020. Bewaar je (oude) ticket dus goed!

Ik heb een ticket gekocht via een ander (ticket)platform dan Eventbrite. Is mijn ticket geldig voor de nieuwe datum van het concert?

In principe blijven tickets die tweedehands, via TicketSwap bijvoorbeeld, zijn aangeschaft geldig voor de nieuwe data van de concerten, echter kunnen wij de geldigheid van deze tickets nooit garanderen. Deze tickets kunnen ook niet omgeruild worden voor een voucher of worden geretourneerd.

Ik heb bij Camping de Besthmenerberg een overnachtingsarrangement geboekt, wat nu?

Mocht je ook een overnachtingsarrangement bij Camping Besthmenerberg hebben geboekt en hier geen gebruik van willen maken, vanwege het niet doorgaan van het event waar jij een ticket voor hebt gekocht, dan verzoeken we je hierover zelf contact op te nemen met Camping Besthmenerberg via info@besthmenerberg.nl 0f 0529-451362. Doe dit zo snel mogelijk, maar zeker voor aanvang van het overnachtingsarrangement.

Ik kan niet op de nieuwe datum, krijg ik dan mijn geld terug?

Dat kan, als consument heb je het recht om je geld terug te krijgen. Het maakt voor ons echter een enorm verschil als jij je ticket(s) voor de nieuwe datum behoudt. Dit is en blijft de meest directe manier om Stichting Bostheater Ommen te steunen. Met het behouden van je ticket(s) help jij ons, de artiesten, technici, podiumbouwers en anderen door deze moeilijke tijden heen. We willen in 2021 graag met zijn allen weer voor jullie klaar staan. Mocht je toch terugbetaald willen worden, dan kan dat ook. Als je een ticket hebt voor een van onze verplaatste concerten, ontvang je een mail van onze ticketpartner Eventbrite met alle informatie omtrent het behouden van je ticket of het terugvragen van je geld. De terugbetaling gebeurt zo snel mogelijk, maar uiterlijk 1 maand na de oude datum van het concert. We vragen om je begrip.

Waarom krijg ik niet standaard mijn geld terug?

We gaan ervan uit dat jullie samen met ons op een later moment willen genieten van de concerten. Het zou raar zijn als je opnieuw je ticket(s) moet kopen en daardoor misschien het concert mist waar je al een tijdje naar uit hebt gekeken. Daarom blijft jouw ticket in principe gewoon geldig voor de nieuwe datum. Daarvoor hoef je dan ook niks te doen (alleen je ticket bewaren).

Tot wanneer kan ik een terugbetaling aanvragen?

Als je een ticket hebt voor een van onze concerten, krijg je een mail van onze ticketpartner Eventbrite met instructies. Totdat je deze mail ontvangt, gaan er nog geen termijnen lopen. Wacht deze mail af, totdat je deze krijgt hoef je zelf geen actie te ondernemen.

Top